افزایش گزارش خلبان ها از رویارویی با بشقاب پرنده ها؛ ناسا تحقیقات تازه ای را شروع کرد

به گزارش وبلاگ شیرین، سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا (ناسا) بیان کرد که گروهی از دانشمندان و کارشناسان این سازمان از روز دوشنبه تحقیقات تازه ای را درباره اشیاء پرنده ناشناس یا همان بشقاب پرنده ها شروع کردند.

افزایش گزارش خلبان ها از رویارویی با بشقاب پرنده ها؛ ناسا تحقیقات تازه ای را شروع کرد

ناسا اعضای این تیم را شامل فضانورد سابق، اسکات کِلی و 15 دانشمند و متخصص در زمینه های علم داده ها، فیزیک، اخترفیزیک، نجوم، اقیانوس شناسی و چندین رشته دیگر معرفی کرد که مطالعه ای 9 ماهه را به عنوان مقدمه مطالعات آینده در خصوص ماهیت اشیاء پرنده ناشناس شروع نموده اند.

سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا بعلاوه خاطر نشان کرد که که این آنالیز تازه صرفا با اتکا به داده ها و اطلاعات طبقه بندی نشده انجام خواهد شد.

این تحقیقات مجزا از آنالیز های گروهی است که از چندین سال پیش در پنتاگون (وزارت دفاع ایالات متحده) مشغول آنالیز گزارش خلبانان نیروی هوایی در خصوص اشیاء ناشناس پرنده هستند.

تعداد مواجهه خلبانان ارتش آمریکا با اشیاء پرنده ناشناس در سال های اخیر و پس از تشویق آنها از سوی پنتاگون برای ثبت مشاهداتشان افزایش یافته است. مطابق گزارش پنتاگون تعداد برخوردهای گزارش شده به حدود 400 مورد در 20 سال گذشته افزایش یافته که 11 مورد از آن مواجهه نزدیک جنگنده ها با اجسام عجیبی بوده که با سرعت بالا و بدون سیستم محرکه مشخصی در حال حرکت بوده اند.

البته گزارش دفتر مدیریت اطلاعات ملی آمریکا (ODNI) و گروه ویژه اشیاء ناشناس پرنده در پنتاگون که سال گذشته منتشر شد، از عدم یافتن مدرکی مبنی بر منشا این اشیاء از یک دشمن خارجی یا ماهیت فرازمینی حکایت داشت ولی در عین حال، محققان قادر به شرح دلایل بروز بیشتر حوادث گزارش شده نبودند.

منبع: انتخاب

به "افزایش گزارش خلبان ها از رویارویی با بشقاب پرنده ها؛ ناسا تحقیقات تازه ای را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش گزارش خلبان ها از رویارویی با بشقاب پرنده ها؛ ناسا تحقیقات تازه ای را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید