افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده Vivo X Note

به گزارش وبلاگ شیرین، هفته گذشته، شرکت ویوو به طور رسمی گوشی پرچمدار تازه Vivo X Note را تایید کرد که قرار است در کنار Vivo X Fold و Vivo X Pad در 22 فروردین (11 آوریل) در بازار چین عرضه گردد.

افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده Vivo X Note

به گزارش وبلاگ شیرین، اطلاعات این دستگاه تا به امروز چندین بار افشا شده است، با این حال، این شرکت در خصوص مشخصات و ویژگی های آن سکوت نموده است. اکنون، طبق گزارش وبسایت خبری MySmartPrice، این دستگاه بر روی وبسایت بنچمارک Geekbench با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 مشاهده شده است.

این دستگاه در Geekbench با شماره مدل V2170A فهرست شده است. این فهرست نشان می دهد که مادربرد دستگاه نام رمز taro دارد که همان پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 می باشد. این پردازنده هشت هسته ای دارای حداکثر سرعت کلاک 3.0 گیگاهرتز است و با پردازنده گرافیکی Adreno 730 همراه می باشد. این فهرست مشخصات بعلاوه نشان می دهد که این گوشی دارای 12 گیگابایت رم است و روی اندروید 12 اجرا می گردد.

این گوشی در بنچمارک Geekbench، در تست تک هسته ای 794 امتیاز و در تست چند هسته ای 3158 امتیاز را کسب کرد.

تا به امروز شایعات حاکی از آن است که Vivo X Note دارای نمایشگر 7 اینچی +AMOLED Quad HD با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. این گوشی برای تأمین امنیت، از یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش بهره می برد. تایید شده است که این گوشی پرچمدار ممتاز دارای صفحه نمایش با لبه خمیده و سوراخ پانچ تراز مرکزی است.

گوشی X Note به وسیله تراشه Snapdragon 8 Gen 1 راهنمایی خواهد شد. این دستگاه احتمالاً در گزینه هایی مانند 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار خواهد شد.

این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می نماید. بعلاوه انتظار می رود این گوشی از شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی کند. هیچ اطلاعاتی در خصوص دوربین سلفی دستگاه وجود ندارد. ماژول دوربین گرد موجود در پنل پشتی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ S5KGN1، یک لنز 48 مگاپیکسلی سونی IMX598، یک لنز 12 مگاپیکسلی سونی IMX663 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی OV08A10 zoom با رزولوشن 5x است. سایر ویژگی های این دستگاه در تاریخ 22 فروردین (11 آوریل) فاش خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده Vivo X Note" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده Vivo X Note"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید