افشای مشخصات گوشی مالی و مقاوم Motorola Defy

به گزارش وبلاگ شیرین، شرکت موتورولا که پیشتر گوشی Motorola Defy را در اروپا عرضه نموده بود، این بار بازار برزیل را هدف گرفته است.

افشای مشخصات گوشی مالی و مقاوم Motorola Defy

به گزارش وبلاگ شیرین، در ژوئن 2021، شرکت موتورولا گوشی هوشمند مقاوم Defy را با مشخصات ویژه ای مانند محافظ Gorilla Glass Victus، سیستم دوربین سه گانه و یک باتری بزرگ در بازار اروپا عرضه کرد. با وجود گذشت حدود هفت ماه، این گوشی هنوز در بازار برزیل ارائه نشده است. در حال حاضر، مشخصات گوشی Motorola Defy به وسیله آژانس ملی مخابرات برزیل تایید شده است؛ بنابراین پیش بینی می گردد که این دستگاه به زودی در بازار پرسود برزیل ارائه خواهد شد.

گواهینامه ثبت شده در آژانس ملی مخابرات برزیل یک مدل گوشی هوشمند با شماره مدل XT2083-8 را نشان می دهد که مسلما چیزی جز گوشی هوشمند مقاوم موتورولا Defy نیست. این گوشی مجوز انتشار در برزیل را از مقامات مخابراتی این کشور دریافت نموده است.

علاوه بر اطلاعاتی که به وسیله آژانس ملی مخابرات برزیل منتشرشده است، وبسایت برزیلی TudoCelular نیز پیروز شده است بعضی از تصاویر گوشی را به اشتراک بگذارد که به ما یک نگاه کلی از گوشی ارائه می دهد. به گزارش وبلاگ شیرین، این گوشی هوشمند صفحه نمایش بزرگی دارد و دارای سیستم دوربین پنل پشتی سه گانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و لنز عمق 2 مگاپیکسلی است. بعلاوه جزئیات آداپتور نیز افشا شده است. ظاهرا آداپتور دستگاه دارای سرعت شارژ سریع 20 واتی است.

چنان چه گفته شد این دستگاه به جز برزیل، در حال حاضر در بعضی از بازار های اروپایی موجود است. نسخه موجود در اروپا دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با بریدگی قطره ای و وضوح تصویر HD+ است. این گوشی مقاوم دارای محافظ Corning Gorilla Glass Victus نیز هست که استفاده از آن در گوشی های ارزان نادر است.

این گوشی هوشمند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 662 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقا بهره می برد. تامین انرژی گوشی موتورولا Defy به عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی است. این گوشی بعلاوه دارای یک اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی است و روی اندروید 10 که از پیش نصب شده است، اجرا می گردد.

از آنجایی که این گوشی جزو گوشی های مقاوم است، دارای استاندارد سطح بالای IP68 در برابر آب است و می تواند در دما های طاقت فرسا از 55 درجه سانتیگراد بالای صفر گرفته تا 25 درجه سانتیگراد زیر صفر استفاده گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی مالی و مقاوم Motorola Defy" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی مالی و مقاوم Motorola Defy"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید