جنگ جهانی جمعیت در بازار کتاب

به گزارش وبلاگ شیرین، کتاب جنگ جهانی جمعیت به قلم صالح قاسمی در پنج فصل تدوین شده و در کنار پرده برداری از توطئه ها و طراحی های دشمنان اصیل اسلام و انقلاب، به آنالیز علل کاهش جمعیت و پیامدهای این کاهش و مرور راهکارهای افزایش منطقی جمعیت در ایران اسلامی پرداخته است و دیدگاه شارع مقدس درباره تحدید یا تکثیر نسل را آنالیز می نماید.

جنگ جهانی جمعیت در بازار کتاب

در این کتاب می خوانیم: در سال ها و قرن های اخیر، ماهیت و شکل تقابل ها و جنگ ها تغییر یافته است. از جمله تقابل های جدی موجود، تقابل دو تمدن غرب و شرق و یا دقیق تر، تقابل اسلام و اومانیسم است. پرواضح است، مؤلفه های قدرت تمدن کهن اسلامی که در گذشته نیز قرن ها رجحان و بالندگی خود را به رخ دنیایان کشیده است، بسیارند که یکی از این مؤلفه های قدرت تمدن دنیای اسلام، جمعیت جوان و پویاست. از سال های دور، دشمنان و نظریه پردازان دنیای غرب، متوجه جمعیت فزاینده، پویا و جوان دنیای اسلام شده اند و برای این موضوع طرح ها و توطئه هایی را طراحی نموده و بر اساس مستندات موجود منتشرشده، در صدد مدیریت توده های جمعیت در دنیا و خصوصا در دنیا اسلام بوده و هستند.

طرح های متعدد کنترل جمعیت و ایجاد نگرانی های کاذب از افزایش جمعیت، که بصورت گسترده در جوامع اسلامی تبلیغ می گردد و با ژست های خیرخواهانه به اجرا گذاشته می شوند، سندی روشن برای این ادعاهاست. بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با ارائه یک الگوی حکومتی مردمسالاری اسلامی به دنیا، نگرانی ها و اضطراب های دنیا استعماری غرب روز به روز افزون تر شد. فلذا جمعیت ایران اسلامی و مدیریت آن یکی از اصلی ترین اهداف جبهه دشمنان اسلام و انقلاب نهاده شد و از اینرو با برجسته کردن بعضی مسائل پزشکی و با ارائه بی سابقه ترین یاری های بین المللی، کشور ما را در راستا کنترل و کاهش جدی جمعیت قرار دادند تا از تداوم بلند مدت این الگوی نوظهور مردمسالاری اسلامی و تبدیل شدن آن به یک تمدن فراگیر دنیای جلوگیری نمایند.

کتاب جنگ دنیای جمعیت به همت موسسه فرهنگی هنری سیب سرخ نیکان و از سوی انتشارات کتاب ابرار در 382 صفحه به چاپ رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جنگ جهانی جمعیت در بازار کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ جهانی جمعیت در بازار کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید