دانش آموزان دارای علائم کرونا به مدرسه نروند؛ فعالیت مدارس حضوری است

به گزارش وبلاگ شیرین، تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس به صورت حضوری فعالیت می نمایند مگر اینکه به اقتضای امر در منطقه یا شهرستانی به تشخیص ستاد کرونای استان با مسؤولیت استاندار، تصمیم دیگری گرفته گردد.

دانش آموزان دارای علائم کرونا به مدرسه نروند؛ فعالیت مدارس حضوری است

به گزارش فارس، صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در مورد آخرین شرایط بازگشایی مدارس، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس و منع تعطیلی مطلق واحدهای آموزشی آموزش و پرورش، فعالیت حضوری مدارس نیز با توجه به شرایط هر مدرسه و منطقه استمرار دارد.

وی توضیح داد: مدارس به صورت حضوری فعالیت می نمایند مگر اینکه به اقتضای امر در منطقه یا شهرستانی به تشخیص ستاد کرونای استان با مسؤولیت استاندار، تصمیم دیگری گرفته گردد.

تمام اولیای مدرسه باید در مدرسه حضور داشته باشند

ستاری فرد با تأکید بر اینکه در بخشنامه وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است که تمام اولیای مدرسه باید در مدرسه حضور داشته باشند، اضافه کرد: مبتنی بر مصوبات ستاد کرونا، همچنان در مدارس آموزش ها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله ماسک، فاصله اجتماعی با مدیریت تراکم کلاسی و رعایت تهویه برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه قدرت سرایت سویه اُمیکرون بالاست، گفت: برای دانش آموزان علاوه بر تست pcr مثبت، مشاهده علائم به وسیله معلم، مدیر مدرسه، مراقب بهداشت یا گزارش نشانه های بیماری به وسیله والدین ملاک است که در این صورت توصیه شده 3 تا 5 روز تا رفع شدن علائم سرماخوردگی یا بیماری دانش آموز در منزل بماند و این دانش آموزان آموزش ها را به وسیله فضای مجازی دنبال نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دانش آموزان دارای علائم کرونا به مدرسه نروند؛ فعالیت مدارس حضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان دارای علائم کرونا به مدرسه نروند؛ فعالیت مدارس حضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید