داورزنی: گزینه ای برای ریاست فدراسیون کشتی نداریم، وزارت ورزش وارد موضوع قرارداد کی روش نمی گردد

به گزارش وبلاگ شیرین، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش هیچ دخالتی در تصمیمات فدراسیون فوتبال نمی کند و فدراسیون باید درباره همکاری یا عدم همکاری با کی روش تصمیم بگیرد.

داورزنی: گزینه ای برای ریاست فدراسیون کشتی نداریم، وزارت ورزش وارد موضوع قرارداد کی روش نمی گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ شیرین، محمدرضا داورزنی در انتها مجمع عمومی فدراسیون دوومیدانی گفت: ما موظف هستیم که هر ساله مجامع را برگزار کنیم. امروز هم دوومیدانی عملکرد دو سال گذشته خود را ارائه کرد که به نظرم مجمع خوبی بود و گزارش خوبی ارائه شد. با توجه به در پیش بودن المپیک توکیو و حساسیت آن، برنامه ها ارائه شد و انتظار آن است که این برنامه را عملیاتی کند که این کار هم برای المپیک و هم بازی های آسیایی ضروری است.

وی درباره تکلیف روسای بازنشسته هیئت ها گفت: 10، 11 فدراسیون با سرپرست اداره می شوند که کوشش این است که در زودترین زمان ممکن مجامع آنها به ویژه المپیکی ها را برگزار کنیم. ما مسئله ای درباره قانون بازنشسته ها در هیئت ها داریم که از مجلس استعلام دوباره گرفته ایم. کوشش ما این است که این موضوع زودتر معین گردد تا مسئله ای نباشد.

وی درباره شرایط احسان حدادی و اختلافش با فدراسیون دوومیدانی گفت: حل این مسائل در داخل فدراسیون است، نه در رسانه ها. همواره تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله هست. به هر حال در رشته های مدال آور همچون کاراته، وزنه برداری، تکواندو و کشتی باید اعزام های زیادی در جهت کسب سهمیه المپیک گردد. موضوع فقط احسان حدادی نیست و بحث درباره همه فدراسیون ها است. کیهانی در کوشش است با یاری کمیته المپیک و وزارت ورزش بهترین شرایط را فراهم کند. برنامه فدراسیون در داخل ستاد عالی بازی ها که به تصویب برسد، اجرایی می گردد و یاری می کنیم خللی در آن به وجود نیاید.

داورزنی درباره بازی امروز تیم ملی فوتبال گفت: دعا می کنیم که ایران از دیوار چین عبور کند. به نظرم تیم ملی شایسته قهرمانی است. درباره کی روش هم باید بگویم که وزارت ورزش هیچ دخالتی در تصمیمات فدراسیون نمی نماید و فدراسیون باید درباره همکاری یا عدم همکاری تصمیم بگیرد. این مسائلی هم که مطرح می گردد که وزارت ورزش کی روش را نمی خواهد، برخلاف واقع است. تصمیمات در داخل فدراسیون ها گرفته می گردد و وزارت از برنامه و این تصمیمات حمایت می نماید. ما امیدواریم که تیم ملی به فینال برسد و قهرمان آسیا گردد.

وی درباره شرایط فدراسیون کشتی و در پاسخ به این سوال که گفته می گردد وزارت ورزش گزینه ای برای ریاست دارد، گفت: چند روز قبل بنی تمیم و بنا و محمدی به ستاد عالی بازی ها آمدند و برنامه خود را ارائه کردند. دغدغه ما و کمیته ملی المپیک انجام برنامه ها تا المپیک است. وزارت به این موضوعات ورود نمی نماید که بخواهد با افراد حرف بزند. ما هیچ گزینه ای برای ریاست فدراسیون کشتی نداریم و هر تصمیمی که مجمع بگیرد، از آن حمایت می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "داورزنی: گزینه ای برای ریاست فدراسیون کشتی نداریم، وزارت ورزش وارد موضوع قرارداد کی روش نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: گزینه ای برای ریاست فدراسیون کشتی نداریم، وزارت ورزش وارد موضوع قرارداد کی روش نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید