دربی شیراز در لیگ برتر فوتسال بانوان مساوی شد

به گزارش وبلاگ شیرین، با تساوی دو تیم شیرازی در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، مس کرمان صندلی چهارمی خود را تثبیت کرد و حالا به دنبال قرار دریافت در صندلی سوم است.

دربی شیراز در لیگ برتر فوتسال بانوان مساوی شد

به گزارش وبلاگ شیرین، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز(جمعه) دو تیم پویندگان صنعت فجر و پارس آرا دربی شیراز را برگزار کردند که در نهایت با تساوی سه بر سه به خاتمه رسید، اما مس کرمان که برای تثبیت صندلی چهارمی خود در جدالی نزدیک با پویندگان قرار گرفته است، این هفته شهرداری رشت را با نتیجه چهار بر یک شکست داد تا با توجه به تساوی پویندگان نفس راحتی بکشد و با یک بازی کمتر و دو امتیاز اختلاف نسبت به این تیم چهارمی خود را تثبیت کند. علاوه بر این با توجه به شکست دختران کویر کرمان، سومین جدول و اختلاف امتیاز یک با تیم چهارم، مس به کسب صندلی سوم امیدوارتر شد. در دیگر بازی مهم این هفته دیدار نامی نو اصفهان و دختران کویر مس کرمان که به ترتیب در رده دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند، دو بر یک به سود تیم اصفهان به خاتمه رسید.

نامی نو با این نتیجه اختلاف امتیاز خود را با ملی حفاری ایران که صدرنشین لیگ است به عدد دو رساند. البته این کم شدن امتیاز در حالی به دست آمد که تیم صدرنشین این هفته با قرعه استراحت رو به رو بود.

پالایش نفت آبادان نیز که میزبان دریژنو فرخ شهر بود برابر این تیم جشنواره گل به پا کرد و 13 بار دروازه تیم فرخ شهر را باز کرد.

نتایج بازی های هفته نوزدهم:

دختران کویر مس کرمان 1 - نامی نو اصفهان 2 شهرداری رشت 1- مس کرمان 4 پویندگان صنعت فجر شیراز 3- پارس آرا شیراز 3 هیات فوتبال خراسان رضوی 9- استقلال ساری 1 پالایش نفت آبادان 13- دریژنوفرخ شهر 1

پنج تیم برتر جدول رده بندی:

ملی حفاری ایران، امتیاز 47، تفاضل گل 58 نامی نو اصفهان، امتیاز 45، تفاضل گل 66 دختران کویر مس کرمان، امتیاز 32، تفاضل گل 54 مس کرمان، امتیاز 31، تفاضل گل 32 پویندگان صنعت فجر شیراز، 29، تفاضل گل 22

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دربی شیراز در لیگ برتر فوتسال بانوان مساوی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی شیراز در لیگ برتر فوتسال بانوان مساوی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید