دوره آمادگی مسابقات ICPC برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ شیرین، انجمن های علمی دانشجویی ACM و مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی دوره آمادگی مسابقات ICPC را برگزار می نماید.

دوره آمادگی مسابقات ICPC برگزار می گردد

به گزارش باشگاه دانشجویان وبلاگ شیرین، مسابقات بین المللی برنامه نویسی دانشجویی (ICPC) همه ساله به عنوان یکی از مهم ترین و معتبرترین مسابقات برنامه نویسی در سطج دنیا برگزار می گردد. این مسابقات تا سال 2018 از سوی انجمن ماشین های محاسب و با پشتیبانی شرکت های بزرگی چون IBM برگزار می شد و با نام ACM-ICPC خوانده می شد. این مسابقات در ایران به اختصار به مسابقات ای سی ام معروف است. تیم های شرکت نماینده در این مسابقات، دانشجویان دانشگاه های سرتاسر دنیا هستند که ابتدا در مسابقات منطقه ای شرکت می نمایند و سپس تیم های برگزیده جواز حضور در فینال را کسب می نمایند. مسابقه فینال معمولا در اوایل بهار هر سال برگزار می گردد.

مسابقات بین المللی برنامه نویسی دانشجویی یک مسابقه تیمی است. قوانین موجود بیان می نمایند که هر تیم باید شامل 3 نفر باشد. شرکت نمایندگان باید در دانشگاه مشغول به تحصیل باشند و کمتر از پنج سال سابقه حضور در دانشگاه داشته باشند.

در این دوره مباحث مهم و پر اهمیت در ICPC ، آشنایی با الگورتیم های مختلف، پیاده سازی الگورتیم های مختلف و حل مسائل مختلف، توسط امیررضا پوراخوان (سخنران) و آرین علوی(مدرس دوره) ارائه خواهد شد.

دوره آمادگی مسابقات ICPC از 8 آبان تا 6 آذر هر پنجشنبه از ساعت 9 الی 12 طی 10 جلسه 90 دقیقه ای به صورت آنلاین برگزار می گردد و مناسب دانشجویانی است که قصد شرکت در مسابقات منطقه ای که آذر ماه برگزار می گردد را دارند.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به وسیله لینک https://evand.com/events اقدام نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال @ACMkhu و@CE-khu مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دوره آمادگی مسابقات ICPC برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آمادگی مسابقات ICPC برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید