رندر شیائومی 12T پرو و ردمی پد فاش شد

به گزارش وبلاگ شیرین، طی هفته های گذشته گزارش های زیادی در خصوص گوشی های سری شیائومی 12T منتشر شده که ظاهرا قرار است در ماه جاری از آن ها رونمایی گردد. در کنار این گوشی ها، به نظر می رسد شاهد رونمایی از اولین تبلت با برند ردمی به نام ردمی پد هم خواهیم بود. حالا به لطف انتشار یک رندر از پنل پشتی شیائومی 12T پرو و ردمی پد، می توانیم به طراحی و جزئیات بدنه این دو بپردازیم.

رندر شیائومی 12T پرو و ردمی پد فاش شد

اول از همه باید بگوییم که این یک رندر غیررسمی است و بنابراین شاید طراحی نهایی تفاوت هایی با این تصویر داشته باشد. بر اساس این رندر، دوربین اصلی شیائومی 12T پرو از لنز غول پیکری بهره می برد و همانطور که انتظار داشتیم، در ماژول دوربین عبارت 200 مگاپیکسلی حک شده و این یعنی با دوربین 200 مگاپیکسلی روبرو می شویم. در بخش پایینی دوربین اصلی هم دو دوربین دیگر دیده می گردد که به صورت عمودی روی یکدیگر قرار گرفته اند.

در شایعات مختلف آمده که شیائومی برای این گوشی از سنسور ISOCELL HP1 سامسونگ استفاده نموده که مدتی قبل موتو X30 پرو با آن معرفی گردید و ظاهرا قرار است موتو اج 30 اولترا هم همراه با این دوربین به دست کاربران برسد.

در پنل پشتی ردمی پد هم دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی دیده می گردد و در کل بسیاری از تبلت های ارزان از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی بهره می برند. ظاهرا چیپست Helio G99 به عنوان قلب تپنده این تبلت انجام وظیفه می نماید.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندر شیائومی 12T پرو و ردمی پد فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر شیائومی 12T پرو و ردمی پد فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید