رونمایی از عینک آفتابی خلبانی شیائومی

به گزارش وبلاگ شیرین، شیائومی اخیرا یک عینک آفتابی نو به نام Mijia Pilotaor را به بازار عرضه نموده است. این عینک با الهام از عینک های ریبن طراحی شده است و تنها 22 گرم وزن دارد. از ویژگی های این عینک آفتابی می توان به پوشش اولئوفوبیک بر روی لنزها، درمان ضد انعکاس چند لایه، محافظت در برابر UV4 و کیفیت ساخت دو چندان اشاره نمود.

رونمایی از عینک آفتابی خلبانی شیائومی

به گزارش وبلاگ شیرین، عینک آفتابی شیائومی Pilota نو ترین عینک آفتابی این شرکت است که طراحی آن از آسمان الهام گرفته شده است. همانطور که از نام آن پیداست، عینک آفتابی Pilotaor طراحی مشابهی با عینک هایی دارد که خلبانان هواپیما استفاده می نمایند، اگرچه این عینک بسیار باریک تر از عینک های آفتابی حرفه ای خلبانان است. مد خلبانی از قرن بیستم تا بیست و یکم به علت طراحی همیشگی آن بسیار تغییر نموده است و شیائومی می خواست این مد را برای عموم مردم نیز فراهم کند.

این عینک بسیار بادوام است از فریم آلومینیومی سبک و باکیفیت از جنس استنلس استیل طراحی شده است. شیائومی می گویددر محصولاتش به ترتیب طراحی، راحتی کاربر و سپس دوام در اولویت قرار دارند. عینک Pilota مجهز به لنز های قطبی نایلونی پیشرو می باشد؛ این لنز ها که از آلمان وارد می شوند، دارای چندین خاصیت انکسار نور مانند محافظت UV400 هستند که می تواند به محافظت موثرتر از چشمان شما در برابر اشعه های مضر فرابنفش خورشیدی یاری کند. لنز های به کار رفته در این عینک آفتابی با لایه نازکی از رنگ شفاف محافظ پوشانده شده اند که به مقاومت بیشتر عینک آفتابی در برابر عرق، اثر انگشت، روغن و سایر مایعات چسبناک نامطلوب روی لنز های عینک یاری می نماید. عینک آفتابی نو شیائومی در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس است و با قیمت 132 دلار آمریکا به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "رونمایی از عینک آفتابی خلبانی شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از عینک آفتابی خلبانی شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید