موسوی: همیشه قدردان چین در این شرایط سخت بوده ایم

به گزارش وبلاگ شیرین، سخنگوی وزارت خارجه ایران، دولت و ملت چین را پیشگام مبارزه با ویروس کرونا و اعطای یاری های سخاوتمندانه به سایر کشور ها خواند و گفت: همیشه قدردان چین در این شرایط سخت بوده ایم.

موسوی: همیشه قدردان چین در این شرایط سخت بوده ایم

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ شیرین سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امشب (یکشنبه) در توئیتی نوشت: دولت و ملت چین پیشگام مبارزه با ویروس کرونا و اعطای یاری های سخاوتمندانه به سایر کشور ها در اقصی نقاط دنیا هستند.

وی با بیان اینکه شجاعت، تعهد و حرفه ای گری چین در مهار کرونا شایسته تبریک است، گفت: ایران همیشه قدردان چین در این شرایط سخت بوده است.

به گزارش فارس، در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، دولت و ملت چین اقدام به ارسال محموله هایی شامل اقلام پزشکی و بهداشتی به ایران کردند.

در همین خصوص محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن دیروز (شنبه) اظهار داشت که شنبه شب طی دو پرواز از شهر پکن یاری های چین برای مقابله با ویروس ⁧‫کرونا‬⁩ به ایران ارسال خواهد می گردد.

سفیر ایران با بیان اینکه تا به امروز یاری های دولتی و مردمی چین با 28 پرواز طبق جدول پیوست از شهر های پکن، شانگ های و گوانجو به کشورمان ارسال شده است گفت: بیش از ده میلیون ماسک، 500 هزار کیت تشخیص کرونا، 300 هزار جراحی و لباس ایزوله، دو میلیون و 200 هزار دستکش، 350 ونتیلاتور، 500 اتاق پیش ساخته بیمارستانی و انواع دارو و تجهیزات بیمارستانی از جمله این یاری ها می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "موسوی: همیشه قدردان چین در این شرایط سخت بوده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: همیشه قدردان چین در این شرایط سخت بوده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید