بازی رایانه ای و کنسول بازی

سونی و هوندا می خواهند در ماشین ها پلی استیشن 5 بگذارند

سونی و هوندا در حال ساخت یک خودرو با تمرکز روی بخش سرگرمی هستند. از این رو راهکارهای جدیدی را برای رقابت با تسلا (Tesla) پیاده می کنند. صفحه نمایش موجود در داخل خودروهای تسلا قدرت سخت افزاری بسیار بالایی داشته و توانایی اجرای عناوین مختلف بازی را دارد. از...

6 آذر 1401

بازی های اکشن چگونه بازیکن را به تقویت مهارت خود تشویق می نمایند؟

حساس ترین و هیجان انگیزترین مواقع در هنگام تجربه دنیای بازی های ویدیویی، زمان هایی هستند که یک اثر، هر ثانیه از یک موقعیت حساس را به احتمالات مختلفی تقسیم کند. ژانر اکشن را می توان ژانری در نظر گرفت که استاد بلامنازع این کار است. منظور از ژانر اکشن سبک...

5 مرداد 1401

قوی ترین کنسول بازی دستی جهان معرفی گشت

AOKZOE یک شرکت نوظهور بازی و فناوری در شانگهای، به تازگی اولین کنسول بازی دستی مجهز به APU قدرتمند AMD 6800U را عرضه کرده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص این دستگاه فاش نشده است و به نظر می رسد AOKZOE قصد دارد در اولین تلاش خود نامی برای خود دست و پا کند.

2 مرداد 1401

15 بازی موبایل چندنفره برتر برای اندروید و iOS

در این مطلب به معرفی 15 بازی موبایل چندنفره برای دو سیستم عامل محبوب اندروید و iOS می پردازیم که می توانند در ایام تعطیلات، حسابی شما را سرگرم کنند.

1 تیر 1401

با بازیگران هورایزن فوربیدن وست در تریلر تازه آن آشنا شوید

هرچه بیشتر به تاریخ عرضه بازی هورایزن فوربیدن وست (Horizon Forbidden West) نزدیک می شویم، پلی استیشن اطلاعات بیشتری درباره آن عرضه می نماید. چندی پیش سونی یک تریلر نو از داستان بازی عرضه کرد. بعلاوه اطلاعات زیادی درباره فرایند ساخت این بازی منتشر شده است. حال آخرین...

21 فروردین 1401

آیا واقعا زندگی ما یک شبیه سازی کامپیوتری است؟ چرا اتفاقا باید از خوش شانسی مان باشد که در دنیای شبیه سازی شده باشیم؟!

برای هر کسی پیش آمده که روزی بی مقدمه به این فکر کرده باشد که نکند کل فرایند زندگی یک بازی باشد. ادبای قدیمی از تشبیه هایی مانند زندگی مانند یک تئاتر بزرگ است، استفاده می کردند. اما در دهه ها اخیر تعداد کسانی که تحت تاثیر رمانی علمی تخیلی و فیلم ها و اصلا...

5 آبان 1400

هدست سیمی Razer Kaira X ویژه ایکس باکس

با هدست سیمی Razer Kaira X ویژه ایکس باکس، تجربه بازی خود را ارتقا دهید. درایور های 50 میلی متری TriForce این برند، تضمین می نماید که صدای واضح و قوی تری را با باس عمیق و سه برابر غنی تر، تجربه می کنید.

13 مهر 1400

بیش از 180 ویدیوی راهنما در Demons Souls قرار داده شده است

همواره به خاطر دشواری بالا و طراحی خاص بازی های استودیو فرام سافتور و به ویژه سری بازی های سولز، برخی از بازیکنان به دنبال راهنمای متنی یا ویدیویی برای سپری کردن بخش های خاصی از بازی بوده اند. به نظر می رسد که نسخه بازسازی شده بازی Demons Souls این فرایند را...

29 آذر 1399

همه چیز در خصوص نسخه ریمیک بازی Demons Souls

بیش از یک دهه قبل در سال 2009 بازی Demons Souls برای پلی استیشن 3 عرضه شد و این بازی، به عنوان اولین نسخه از سری سولز بورن مسیری که تا همین حالا نیز بر روی صنعت تاثیر گذار است را آغاز کرد. حال با ورود به نسل جدید، تیم بلوپوینت گیمز (که بازسازی Shadow of Colossus را در سال...

20 آذر 1399

آیا تغییر دوباره استودیو، بازی Lords of the Fallen 2 را نجات می دهد؟

شرکت CI Games، مالک عنوان Lords of the Fallen بیان نمود برای ادامه ساخت این بازی استودیوی جدیدی را به نام Hexworks تشکیل داده. بازی Lords of the Fallen 2 فرایند توسعه پرفراز و نشیبی را تجربه کرده و از شش سال پیش که معرفی شد، در چرخه ای برزخ وار برای توسعه گیر افتاده است.

6 آبان 1399

توضیحات تکمیلی وزیر ارتباطات درباره سامانه نت سنج پلاس

آذری جهرمی به وسیله صفحه شخصی خود در اینستاگرام با مردم درباره مکانیزم جدیدی که امروز برای افزایش کیفیت اینترنت راه اندازی شد، صحبت کرد.

8 فروردین 1399

داورزنی: گزینه ای برای ریاست فدراسیون کشتی نداریم، وزارت ورزش وارد موضوع قرارداد کی روش نمی گردد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش هیچ دخالتی در تصمیمات فدراسیون فوتبال نمی کند و فدراسیون باید درباره همکاری یا عدم همکاری با کی روش تصمیم بگیرد.

11 خرداد 1398

کی روش یک ایده نوین برای دفاع دارد

کی روش ایده نوینی برای خط دفاعی در ذهن دارد و می خواهد آن را در بازی های بعدی مورد استفاده قرار دهد.

11 خرداد 1398

سئو پارک: ثابت کردیم ویتنام می تواند هجومی بازی کند، در بازی بعدی مان هم با تمام توان خواهیم جنگید

سرمربی کره ای تیم ملی فوتبال ویتنام از عملکرد تیمش مقابل اردن ابراز رضایت کرد.

9 خرداد 1398

ارنستو والورده: اگر لازم باشد، مهاجم می خریم، باید مراقب لوانته باشیم

ارنستو والورده از احتمال خرید یک مهاجم جدید سخن گفت.

7 خرداد 1398

انتقاد ایبراهیموویچ از رونالدو

مهاجم سوئدی از رونالدو به خاطر دعوت لیونل مسی به بازی در سری A ایتالیا انتقاد کرد.

6 خرداد 1398

گلایه مهدی تاج از محدودیت های امارات برای تماشاگران جام ملت ها

به گزارش خبرنگاران، مهدی تاج که بعد از اولین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا به ایران بازگشت، امروز در تمرین تیم فوتبال امید حاضر شد و به سئوالات مختلفی پاسخ داد.

31 اردیبهشت 1398

سومین پیروزی پرگل متوالی منچستریونایتدبا مربیگری سولسشائر

فوتبال جهان- تیم فوتبال منچستریونایتد به روند پیروزی هایش ادامه داد.

26 اردیبهشت 1398

حساسیت مجمع در حد جام ملت ها ، احتمال استعفای بازنشسته ها

اگر مجمع این استعفا را بپذیرد که مسئله ای وجود ندارد اما معمای بزرگ زمانی است که مجمع با استعفای اعضای بازنشسته خود مخالفت کند!

23 اردیبهشت 1398

دربی شیراز در لیگ برتر فوتسال بانوان مساوی شد

با تساوی دو تیم شیرازی در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، مس کرمان صندلی چهارمی خود را تثبیت کرد و حالا به دنبال قرار دریافت در صندلی سوم است.

20 اردیبهشت 1398
تعداد: (25)