بیش از 180 ویدیوی راهنما در Demons Souls قرار داده شده است

به گزارش وبلاگ شیرین، همواره به خاطر دشواری بالا و طراحی خاص بازی های استودیو فرام سافتور و به ویژه سری بازی های سولز، برخی از بازیکنان به دنبال راهنمای متنی یا ویدیویی برای سپری کردن بخش های خاصی از بازی بوده اند. به نظر می رسد که نسخه بازسازی شده بازی Demons Souls این فرایند را کمی آسان تر نموده و با توجه به قابلیت های جدید رابط کاربری پلی استیشن 5، ویدیوهای راهنمای زیادی را برای شما مهیا نموده است تا بتوانید آن ها را به وسیله کنسول به راحتی مشاهده کنید.

بیش از 180 ویدیوی راهنما در Demons Souls قرار داده شده است

ماه پیش برای اولین بار رابط کاربری پلی استیشن 5 را دیدیم و با قابلیت های جدید آن آشنا شدیم. یکی از ویژگی های جدید رابط کاربری پلی استیشن 5، قابلیتی است که با پخش ویدیوهای هدایت می تواند شما را در جریان بازی یاری کند و چگونگی سپری کردن بخش هایی از بازی را به شما نشان دهد. تا به امروز اعلام شده که این قابلیت برای مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس در دسترس خواهد بود. معینا این قابلیت به صورت اتوماتیک برای همه بازی ها در دسترس نیست و توسعه دهندگان مختلف باید این ویدیوها را برای بازی مهیا نمایند. این قضیه ابهامی به وجود آورده بود که شاید برخی از استودیوها از این ویژگی جالب استفاده زیاد و تأثیرگذاری به عمل نیاورند اما دیمونز سولز شاید خلاف این را ثابت کند.

  • بازسازی Demons Souls؛ آنچه حفظ شده و آنچه پیشرفت نموده

در مصاحبه اخیر گوین مور، کارگردان بازی Demons Souls، متوجه شدیم که نه تنها دیمونز سولز از این ویژگی استفاده خواهد نمود، بلکه تعداد ویدیوهای بسیاری هم برای هدایت بازیکنان تدارک دیده شده است. در واقع، بیش از 180 ویدیو یاریی در بازی گنجانده شده است. سونی می گوید این ویژگی را برای از بین بردن موانع گیم پلی برای برخی از بازیکنان طراحی نموده است. یکی از خوبی های این قابلیت این است که بدون مزاحمت خاصی یا بدون خطر لو رفتن بخش هایی از بازی در اینترنت، می توانید این راهنماها را در محیط بازی مشاهده کنید و بلافاصله بازی خود را ادامه دهید. هرچند به صورت دقیق معین نشده اما بعید است که این ویدیوها در فایل های بازی قرار داده شده باشند، به نظر می رسد که قرار است این ویدیوها به وسیله اینترنت استریم شوند چراکه در غیر این صورت موجب افزایش حجم بازی خواهند شد.

همچنین بازی Demons Souls از ویژگی های منحصربه فرد کنترلر دوال سنس هم پشتیبانی می نماید. گوین مور درباره این موضوع به واشنگتن پست می گوید که شما می توانید برخورد فلز به فلز را با توجه به ویژگی بازخورد لمسی در دسته حس کنید. به گفته او، وقتی ضربه ای را دفاع می کنید یا به باس های بازی ضربه می زنید، می تواند به وسیله دوال سنس آن ضربه ها را حس کنید. چنین چیزهایی موجب می گردد که حس گیم پلی بهتر و پویاتر باشد.

همچنین در این مصاحبه اعلام شده که SSD کنسول پلی استیشن 5 تأثیر زیادی روی لودینگ های بازی و راحتی مخاطبان گذاشته است. گوین مور می گوید: در گذشته بعد از هر بار مردن در بازی باید مدت نسبتاً زیادی را صبر می کردید تا دوباره بازی بارگذاری گردد اما اکنون با SSD پلی استیشن 5 تقریبا بدون درنگ می توانید بازی را پس از مردن بارگذاری کنید و از این فرایند طولانی و تکراری اذیت نماینده در امان باشید.

هفته گذشته سونی 5 دقیقه از گیم پلی بازی را به نمایش گذاشت. بازی Demons Souls قرار است هم زمان با عرضه پلی استیشن 5 در تاریخ 22 آبان در آمریکا و ژاپن و 29 در آبان در دیگر نقاط جهان منتشر گردد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "بیش از 180 ویدیوی راهنما در Demons Souls قرار داده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 180 ویدیوی راهنما در Demons Souls قرار داده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید