با بازیگران هورایزن فوربیدن وست در تریلر تازه آن آشنا شوید

به گزارش وبلاگ شیرین، هرچه بیشتر به تاریخ عرضه بازی هورایزن فوربیدن وست (Horizon Forbidden West) نزدیک می شویم، پلی استیشن اطلاعات بیشتری درباره آن عرضه می نماید. چندی پیش سونی یک تریلر نو از داستان بازی عرضه کرد. بعلاوه اطلاعات زیادی درباره فرایند ساخت این بازی منتشر شده است. حال آخرین تریلر عرضه شده از این بازی در مورد صداگذاران آن است.

با بازیگران هورایزن فوربیدن وست در تریلر تازه آن آشنا شوید

تریلر تازه فوربیدن وست با معرفی صدای شخصیت ایلوی (Aloy) به نام اشلی بورچ (Ashley Burch) شروع می گردد. او شرح می دهد که ایلوی باید وارد یک نقش تازه به عنوان قهرمان دنیای بازی بگردد. همینطور اینکه اطلاعات بیشتری درباره رابطه بین ایلوی و سایلن (Sylen) منتشر شد. صداگذار سایلن هم لنس ردیک (Lance Reddick) است. این شخصیت بعد از تیزر انتهایی بازی زیرو داون (Zero Dawn) دیده می گردد. ردیک درباره کاراکتر خاص سایلن صحبت می نماید. بعلاوه چگونه این کاراکتر خاص رابطه خود را با ایلوی حفظ می نماید.

در ادامه ویدیو ما کوتالو (Kotallo) را دیدار می کنیم. صداگذار او نوشیر دالال (Noshir Dalal) است. این کاراکتر برای اولین بار است که در بازی حضور دارد. در اصل کوتلو برای اولین بار ایلوی را زمانی دیدار می نماید که زندگی که زندگیش در خطر است. رییس کوتالو او را مسئول نموده تا یک با فوربیدن وست متحد گردد.

در کنار کوتالو تیلدا هم به بازی اضافه شده است. صداگذار او هم کری ان ماس (Carrie Anne Moss) است. او در مصاحبه خود می گوید:

کاراکتر بعدی، وارل (Varl) است. صداگذار او جان مکمیلان (John Macmillan) است. او گفت که نویسندگان کرکتر وارل را کامل تر نموده اند. او بسیار بالغتر شده و در مواقع احتیاج ایلوی را به چالش خواهد کشید. شخصیت ارند (Erend) با صدای جان هاپکینز (John Hopkins) بازگشته است. او درباره غیب شدن ناگهانی ایلوی در انتهای زیرو داون صحبت می نماید. این موضوع باعث می گردد تا رابطه میان ارند و ایلوی چندان خوب نباشد.

بعلاوه چند تصویر هنری تازه هم از بازی منتشر شد.

منبع: Gameinformer.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "با بازیگران هورایزن فوربیدن وست در تریلر تازه آن آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بازیگران هورایزن فوربیدن وست در تریلر تازه آن آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید