بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

بازدید 2 هزار نفر از موزه آثار استاد صنعتی طی نوروز 1402

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، بازدید 2 هزار نفر از موزه آثار استاد صنعتی طی نوروز 1402 صورت گرفت.

19 فروردین 1402

وقتی والرین شاه رم؛ اسیر شاپور اول می گردد!

بازسازی نقش برجسته شاپور اول در نقش رستم که صحنه پیروزی او بر والرین، امپراطوری رم را نشان می دهد، باعث شده تا این بار با وضوح بهتری، شاه ایران را درحالی که دست یک شاه اسیر شده را از مچ گرفته و والرین در مقابل او زانو زده، ببینیم.

16 اسفند 1401

بدهی سنگین پایگاه های اطلاعاتی دانشگاه تهران

فاطمه ثقفی، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و تأمین منابع علمی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران درباره شرایط کنونی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران گفت: کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران را اکنون حدود یک سال و دو ماه است که تحویل گرفته ام و از...

8 اسفند 1401

نقش شگفت انگیز قارچ در فناوری های آینده

شرکت های نوآور و دانش بنیان برای هر چیزی راه چاره دارند؛ از ساخت و ساز گرفته تا ماشین و مُد و اسباب خانه. حالا برخی ها فکر می نمایند که می گردد از قارچ برای ساخت مصالح ساختمانی و بسیاری از ملزومات دیگر بهره گرفت.

23 شهریور 1401

دیدنی های قاهره و محبوبترین مکان های گردشگری مرکز مصر

هرچه در وصف مصر و مرکز آن شهر بزرگ قاهره بگوییم بازهم کم است، مگر نه اینکه این شهر یعنی قاهره یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان می باشد؛ پس قطعا بی نصیب ماندن از این همه دارایی در بخش تاریخ، فرهنگ و آثار و جاذبه های دیدنی غیر ممکن است. قاهره در فهرست شهرهای...

13 مرداد 1401

دنیای انواع لبنیات و خواص آن ها

شیر و انواع لبنیات از کودکی نقش مهمی در زندگی ما داشته اند. اگر از کودکی این فراورده های سفید را با میل و رغبت نمی خورده اید، باید تصویر مادرتان که هر روز با یک لیوان شیر دنبالتان راه می افتاده و مجبورتان می نموده است تا پایان آن را بخورید، تصویر آشنایی...

24 خرداد 1401

نمایشگاه پانورامای عزیزی، خانه بزرگترین پانوراماهای دنیا در برلین

تصاویر پانارومای یادگار عزیزی هنرمند ایرانی در برلین یکی از معروف ترین نمایشگاه های جهان است که بزرگترین تصاویر پاناروما را از سرتاسر جهان تهیه و به نمایش گذاشته است. با خبرنگاران همراه باشید.

16 اسفند 1400

اقدامات بنیاد مسکن در منطقه ها زلزله زده استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن از آغاز عملیات بازسازی خانه ها در منطقه ها زلزله زده استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان از ابتدای هفته آینده خبر داد.

21 آبان 1400

پرداخت وام قرض الحسنه به متقاضیان زندگی در روستا های گلستان

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان از تامین 700 میلیارد تومان برای ساخت 7 هزار خانه در روستاهای استان اطلاع داد.

19 مهر 1400

4 میلیارد تومان بودجه برای حوزه پژوهشی وزارت میراث فرهنگی مشخص شد

بودجه پژوهشی حوزه میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در سال 1400، چهار میلیارد تومان و موضوعات پژوهشی و مطالعاتی حوزه های تخصصی تعیین شد.

4 شهریور 1400

سیل به زادگاه نیما یوشیج بیش از 10 میلیارد تومان خسارت زد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، سیل به زادگاه نیما یوشیج بیش از 10 میلیارد تومان خسارت زد.

12 مرداد 1400

اعتراض به یک مصوبه

تهران (پانا) - یک مصوبه حکم به بسته شدن دفترحیات لنج های چوبی سنتی بر ساحل خلیج فارس و دریای عمان از چابهار تا آبادان را داده است.

31 فروردین 1400

افزایش 30 درصد تردد های درون شهری در سال جاری

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس پلیس ترافیک شهری راهور از افزایش 30 درصد تردد های درون شهری در سال جاری خبر داد و 5 میلیون و 457 هزار و 273 خودرو در ده ماه سال جاری در خصوص ایمنی، نقص فنی و معاینه فنی اعمال قانون شده اند.

8 فروردین 1400

100 پل تاریخی لرستان قابلیت ثبت جهانی را دارند

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، 100 پل تاریخی لرستان قابلیت ثبت جهانی را دارند.

9 اسفند 1399

بیش از 180 ویدیوی راهنما در Demons Souls قرار داده شده است

همواره به خاطر دشواری بالا و طراحی خاص بازی های استودیو فرام سافتور و به ویژه سری بازی های سولز، برخی از بازیکنان به دنبال راهنمای متنی یا ویدیویی برای سپری کردن بخش های خاصی از بازی بوده اند. به نظر می رسد که نسخه بازسازی شده بازی Demons Souls این فرایند را...

29 آذر 1399

همه چیز در خصوص نسخه ریمیک بازی Demons Souls

بیش از یک دهه قبل در سال 2009 بازی Demons Souls برای پلی استیشن 3 عرضه شد و این بازی، به عنوان اولین نسخه از سری سولز بورن مسیری که تا همین حالا نیز بر روی صنعت تاثیر گذار است را آغاز کرد. حال با ورود به نسل جدید، تیم بلوپوینت گیمز (که بازسازی Shadow of Colossus را در سال...

20 آذر 1399

بررسی واگذاری ورزشگاه شیرودی به اداره کل ورزش استان تهران در دولت

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به عنوان یک شرکت صد در صد دولتی از شرکت های وابسته به وزارت ورزش و جوانان به شمار می رود.

29 شهریور 1399

آسیب نگاری نقش برجسته های تنگ چوگان کازرون

خبرنگاران/فارس مدیر پایگاه میراث جهانی بیشابور در استان فارس از اجرای طرح آسیب شناسی و آسیب نگاری نقش برجسته های واقع در تنگ چوگان شهرستان کازرون اطلاع داد.

24 شهریور 1399

حمام مهدی قلی بیک و موزه مردم شناسی مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهایی است که به دلیل حضور همیشگی زوار حرم امام رضا (ع)، حمام های زیادی در اطراف حرم برای آنها ساخته شده است. بسیاری از این حمام ها سال 1354 از بین رفتند اما تنها، حمام مهدی قلی بیک از آن دوران به جا مانده است. حمام مهدی قلی بیک، در دوران صفویان...

16 تیر 1399

برترین جاذبه های گردشگری پراگ

پراگ با معماری های بکر و نو، هنرهای ظریف و کوچه پس کوچه های قرون وسطایی خود، سومین شهر محبوب اروپاست.

15 خرداد 1399
تعداد: (22)