داستان نویسان نوجوان، در تبریز گردهم می آیند

به گزارش وبلاگ شیرین، مرداد آینده، تبریز میزبان برترین داستان نویسان نوجوان عضو انجمن های ادبی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کشور خواهد بود.

داستان نویسان نوجوان، در تبریز گردهم می آیند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، این داستان نویسان برای شرکت در نخستین مهرواره داستان آفرینش از دوشنبه 14 تا پنج شنبه 17 مرداد در تبریز گردهم می آیند.

در این مهرواره چهار روزه -که معاونت فرهنگی کانون، به میزبانی کانون استان آذربایجان شرقی برگزارکننده آن است- 86 عضو برگزیده و ارشد داستان نویس انجمن های ادبی آفرینش کانون حضور پیدا می کنند.

انسیه موسویان، سرپرست آفرینش های ادبی و هنری کانون درباره چگونگی انتخاب اعضا برای حضور در این مهرواره توضیح داد که آثار اعضای داستان نویس انجمن های ادبی آفرینش کانون در دو مرحله داوری شده و از بین 440 شرکت کننده که 580 اثر داستانی برای دبیرخانه مهرواره فرستاده بودند، 86 نفر برگزیده شدند.

به گفته موسویان فرزانه رحمانی، اعظم بزرگی و شراره هاشم دباغیان داوران آثار داستان نویسان نوجوان برای حضور در این مهرواره بوده اند.

گفتنی است اسفند سال گذشته نخستین مهرواره شعر آفرینش با حضور 70 نوجوان و شماری از چهره های نام آشنای شعر معاصر ایران مانند بهاءالدین خرمشاهی، میرجلال الدین کزازی، سیدعلی موسوی گرمارودی، مژگان عباسلو، محمدعلی بهمنی، محمدجواد محبت، اسماعیل امینی، عبدالجبار کاکایی و ساعد باقری، از اول تا سوم اسفند، در تهران برگزار گشت.

نقاشی: سیروان کنعانی

منبع: همشهری آنلاین

به "داستان نویسان نوجوان، در تبریز گردهم می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان نویسان نوجوان، در تبریز گردهم می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید