فروش قرص های لاغری مرگبار در عطاری ها

به گزارش وبلاگ شیرین، نوعی از قرصهای لاغری در بازار داغ داروهای چربی سوز ارائه شده است که در نهایت با فرد را به مخدر شیشه معتاد می نماید و یا مهر سرانجام رویای لاغری او خواهد بود.

فروش قرص های لاغری مرگبار در عطاری ها

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ شیرین، فرزانه فراهانی- عطاری ها و صندلی آن در میان ایرانی ها و عموم مردم جامعه صندلی ویژه و قابل اعتمادی است که از قدیم تا کنون به اسم بستری امن و شفا بخش محسوب می شده اند.

بسیاری از مردم در درمان بیماریها و دردهای مختلف پیش از آنکه به پزشک حاضر در مراکز درمانی مراجعه نمایند، به عطاری های معروف و قدیمی می فرایند و در موارد زیادی هم نسخه شفا بخش افراد توانمند و با تجربه ای که در آنجا حضور دارند سلامت افراد را به آن ها باز می گرداند.

در عین حال نباید از اهمیت مراجعه به پزشکان متخصص در درمان بیماریهای مختلف و نسخه مهم و ضروری که آن ها می پیچند هم غافل ماند و در همه موارد نمیتوان به سادگی از کنار علائم مرتبط با بیماریها عبور کرد.

تلفیقی از طب سنتی و علم روزی که پزشکان متخصص با سال ها تحصیل و آموزش به آن دست پیدا نموده اند از جمله مواردی که بسیاری از متخصصان حوزه درمان و نظام سلامت آن را قبول دارند و بیماران و مراجعان خود را به آن توصیه می نمایند.

سودجویی در پوشش عطاری!

در کنار همه مزایای فعالیت و ارائه خدمات عطاریها در زندگی مردم، ورود بعضی از سودجویان با پوشش تأسیس عطاری و سوءاستفاده از اعتماد مردمی، در بسیاری از موارد سلامت مردم طی سالهای اخیر دچار چالش شده است.

فروش و عرضه داروهای خطرناک و غیر مجاز که گیاهی نیستند آن هم در پوشش داروی گیاهی، در طول این سالها خطرات متعددی را متوجه سلامت مردم ساخته است و افزایش روز افزون و ورود غیر قانونی و سودجویانه بعضی از افراد به این چرخه، ضرورت ورود نهادهای ذیربط به برخورد با متخلفان را دو چندان نموده است.

معضل چاقی و اضافه وزن در میان بسیاری از مردم جهان آن ها را به علت اختصاص ندادن وقت کافی برای ورزش و بعلاوه نداشتن یک رژیم غذایی مناسب و صحیح به سمت تبلیغات فریبنده افراد و موسساتی سوق داده است که گاهی استفاده از نسخه ای که به وسیله سودجویان فوق برایشان پیچیده می گردد، به قیمت جان آن ها ختم خواهد شد.

تبلیغات خوش رنگ و لعاب فروشندگان قرص های لاغری و چربی سوز نظر بسیاری از مردم را در حالی به خود جلب نموده است که غافل از تمام مخاطرات جدی که آن ها را تهدید می نماید در مصرف آن بدون هیچ گونه علم و آگاهی اقدام می نمایند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

لاغری تضمینی یا در آغوش گرفتن مرگ؟!

در این گزارش دوربین مخفی فروش و عرضه آزادانه قرص لاغری گلوریا در بعضی از عطاریهای شهر تهران که قرصی غیرمجاز و مهلک است را مشاهده می کنید.

این قرص در حال حاضر در اغلب عطاریها به صورت بسته های 30 عددی و یا به صورت تکی و دانه ای به مشتریانی که متقاضی کاهش وزن هستند فروخته می گردد.

همانطور که در فیلم مشاهده می کنید فروشنده از واژه تضمین لاغری در طول زمانی معین را به فرد خریدار می دهد و با اطمینان از گیاهی بودن آن سخن می گوید و این در حالی است که بعضی از مسئولان نظام سلامت و بعلاوه مدیران ارشد انتظامی پس از انجام آزمایشهای متعدد در آزمایشگاه، از آلوده بودن گلوریا به مخدر شیشه سخن می گویند.

هشدار رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر به مصرف نمایندگان قرص گلوریا

طی روزهای اخیر رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در نشست خبری خود، نسبت به مصرف نوعی از قرصهای لاغری که با نام تجاری گلوریا و آلوده به مخدر شیشه بوده و در میان مردم شناخته شده است هشدار داد.

سردار مجید کریمی با بیان این مطلب که متاسفانه در طول چند ماه گذشته چندین نفر از مصرف نمایندگان قرص لاغری گلوریا که با اسم قرصی گیاهی در عطاریها، آرایشگاهها و بعضی از داروخانه های متخلف عرضه می گردد از مردم خواست تا از مصرف آن جدا خودداری نمایند.

تعداد قربانیان قرصهای لاغری و یا سایر داروهای پیشنهادی که اغلب در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند کم نیست و متاسفانه عرضه و فروش آن با وجود همه مخاطراتی که به اثبات مراجع علمی هم رسیده است، در حال حاضر به آسانی در مغازه های مختلف از سوپر مارکت تا عطاری انجام می گردد.

برخورد قانونی و قاطعانه مجریان قانون با متخلفانی که با بازی با جان مردم در پی سودآوری و کسب عایدی هستند از مهمترین و در عین حال ساده ترین اقدامات مسئولان مربوطه محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فروش قرص های لاغری مرگبار در عطاری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش قرص های لاغری مرگبار در عطاری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید