محبوبیت داستان های دنباله دار در فهرست پرفروش ها

به گزارش وبلاگ شیرین به نقل از نیویورک تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می نماید. در این مطلب نگاهی به پرفروش ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

محبوبیت داستان های دنباله دار در فهرست پرفروش ها

چهار باد نوشته کریستین هانا برای دومین هفته پیاپی در رتبه نخست پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. السا در یک دوراهی عظیم گیر نموده است و باید بین سفر به غرب و حفظ خانواده و مزرعه یکی را انتخاب کند.

ناباور به مرگ نوشته جی دی راب در هفته اول انتشار در رتبه دوم پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. پنجاه و دومین کتاب در مجموعه محبوب و معروف مرگ بار دیگر نشان می دهد که ایو دالاس در پی رمزگشایی از یک پرونده قتل است و این بار مقتول مجسمه سازی ار وست ویلج است. مجسمه ساز جوان و بااستعداد از طریق چکش خودش به قتل رسید و در شروع به نظر می رسد معشوقه اش پس از مشاجره ای شدید او را به قتل رسانده است اما ماجرای قتل پیچیده تر از یک دلخوری است.

خط کرم شب تاب نوشته کریستین هانا پس از چهار هفته در رتبه سوم فهرست پرفروش ها نهاده شد. دوستی بین دو زن بر روی اقیانوس آرام بیش از سه دهه ادامه دارد. نتفلیکس هم سریالی از روی اسم کتاب فراوری کرد که با استقبال مخاطبان روبه رو شده است.

جاده خطرناک نوشته کریستین فیهان در مجموعه تورپادو است. لازروف، یکی از اعضای باشگاه موتورسواری احتیاج به شانسی مجدد دارد. او بهترین موتورسوار باشگاه و شخصی آرام است اما گاهی ناگهان کنترل خود را از دست می دهد. برای آرام کردن خود مجبور است در تاریکی دراز بکشد و امیدوار باشد که حالش بهتر شود. در این میان با زنی آشنا می شود که راه آرام کردن اعصاب موتورسوار قصه را در دست می گیرد و لازاروف تنها عاشق زن می شود.

دوک و من نوشته جولیا کوئین کتاب محبوب این روزها در مجلات مختلف است که پس از شش هفته صندلی خود را حفظ کرد و در رتبه پنجم نهاده شد. اولین کتاب از مجموعه بریجرتون درباره شخصیت اصلی یعنی دفنه بریجرتون برای خواننده توضیحاتی ارائه می دهد. وقتی دفنه با دوک هیستینگ به مشکل برمی خورد شهرتش لکه دار می شود. سریال بریجرتون در شبکه تلویزیونی نتفلیکس هم با اقتباس از دوک و من فراوری شده است. سریالی که رکورد میزان تماشا را در نتفلیکس شکست و در نتیجه محبوبیت زیاد قرار است فصل دوم هم فراوری شود.

کتابخانه نیمه شب نوشته گریس هیگ این هفته با سه پله صعود در رده ششم پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. کتابخانه ای بین مرگ و زندگی وجود دارد که در آن به شما می گوید یک انسان می تواند چند نوع زندگی مختلف را تجربه کند. وقتی نورا سید خود را در این کتابخانه می بیند احساس می نماید وظیفه دارد اتفاقی که سال ها پیش اتفاق افتاده است عوض کند و این بار تصمیم بهتری بگیرد.

اشراف زاده ای که دوستم داشت نوشته جولیا کوئین با محبوبیت داستان بریجرتون پیروز شد در صندلی هفتم پرفروش های نیویورک تایمز قرار بگیرد. دومین داستان از مجموعه بریجرتون که همزمان با کتاب اول از این مجموعه منتشر شد. دیگر کتاب این مجموعه در رده دوم این هفته قرار گرفته است. کیت شفیلد کوشش می نماید به دلایل خاصی آنتونی بریجرتون را از ازدواج منصرف کند.

نیمه ناپدیدشده نوشته بریت بنت در رتبه هشتم پرفروش های نیویورک تایمز قرار گرفته است. کتابی که در فهرست های برتر مجلات مختلف سال جاری هم نهاده شد. زندگی دوقلوهای رنگین پوستی که در شانزده سالگی تصمیم می گیرند جامعه کوچک مردم سیاه پوست را ترک نمایند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مسائل جدیدی روبه رو می شوند یکی از دوقلوها به خانه برمی شود و دیگری هویت جدیدی برای خود به عنوان یک رنگین پوست می سازد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "محبوبیت داستان های دنباله دار در فهرست پرفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوبیت داستان های دنباله دار در فهرست پرفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید