شرایط برگزاری امتحانات فردای دانشگاه ها ، تعطیلی یک دانشگاه در روز چهارشنبه ، امکان حذف دروس برای دانشجویان 2 دانشگاه

به گزارش وبلاگ شیرین، دانشگاه های تهران برمبنای تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 28 و 29 دی ماه، غیرحضوری شدند و تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات سرانجام ترم دانشجویان، یا تعویق امتحانات در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه ها است.

شرایط برگزاری امتحانات فردای دانشگاه ها ، تعطیلی یک دانشگاه در روز چهارشنبه ، امکان حذف دروس برای دانشجویان 2 دانشگاه

به گزارش وبلاگ شیرین، دانشگاه های استان تهران در ارتباط با برگزاری امتحانات در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری تصمیمات متفاوتی اتخاذ نموده اند، اما بر اساس آنچه تا به امروز اعلام شده، اغلب دانشگاه های تهران، فردا چهارشنبه امتحانات انتها ترم خود را برگزار می نمایند.

دانشگاه تهران

معاونت آموزشی دانشگاه تهران درباره برگزاری امتحانات برمبنای تقویم آموزشی تصمیم گیری کرد.

بر این اساس، دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی این مرکز آموزشی باید به صورت حضوری در امتحانات انتها ترم هفته جاری شرکت نمایند.

دانشگاه صنعتی شریف

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف، امتحانات انتها نیم سال اول سال تحصیلی جاری را در روز چهارشنبه 28 دی ماه طبق برنامه از قبل اعلام شده، برگزار می نماید.

با توجه به تصمیم مسئولان این مرکز آموزشی، دانشجویان دارای بیماری های خاص و تنفسی در صورت لزوم می توانند با ارائه سوابق پزشکی و تایید بهداری دانشگاه اقدام به حذف پزشکی درس خود نمایند.

دانشگاه علامه طباطبائی

بنابر تصمیم مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی، امتحانات این دانشگاه به صورت حضوری برگزار می گردد و دانشجویان باید به صورت حضوری در امتحانات انتها ترم شرکت نمایند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مسئولان دانشگاه امیرکبیر گفتند که این مرکز آموزشی در روز چهارشنبه 28 دی ماه تعطیل است.

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

براساس تصمیم معاونت آموزشی دانشگاه خواجه نصیر، زمان برنامه امتحانی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 28 و 29 دی تغییر نمی نمایند و دانشجویان می بایست به صورت حضوری در امتحانات انتها ترم که طی این دو روز برگزار می گردد، شرکت نمایند.

دانشگاه علم وفرهنگ

معاونت آموزشی دانشگاه علم وفرهنگ درخصوص برگزاری امتحانات این مرکز آموزشی به صورت حضوری تصمیم گیری کرد. بر این اساس، دانشجویان با حضور در دانشگاه در امتحانات انتها ترم شرکت می نمایند.

روابط عمومی دانشگاه علم وفرهنگ با انتشار اطلاعیه ای گفت، عدم حضور دانشجویان دارای بیماری های ریوی و تنفسی و سایر بیماری های مرتبط، به منزله درخواست حذف آموزشی درس است.

دانشگاه الزهرا

بنابر تصمیم مسئولان دانشگاه الزهرا، امتحانات انتها ترم نیم سال اول سال تحصیلی جاری از روز سه شنبه 27 دی تا اطلاع ثانوی در تمام مقاطع تحصیلی برگزار می گردد.

تا به این لحظه، سایر دانشگاه ها درباره روند برگزاری امتحانات انتها ترم در روزهای 28 و 29 دی ماه، اطلاعیه ای صادر ننموده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرایط برگزاری امتحانات فردای دانشگاه ها ، تعطیلی یک دانشگاه در روز چهارشنبه ، امکان حذف دروس برای دانشجویان 2 دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط برگزاری امتحانات فردای دانشگاه ها ، تعطیلی یک دانشگاه در روز چهارشنبه ، امکان حذف دروس برای دانشجویان 2 دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید