آشپزی

تاریخچه کوردن بلو؛ محبوب ترین خوراک مرغ سوئیسی

امروز با آموزش طرز تهیه کوردن بلو که یک غذای ساده و سریع است در خدمت شما هستیم. این غذا به علت ظاهری که دارد می تواند مورد توجه اعضای خانواده شما قرار گیرد.

12 اسفند 1402

5 نکته برای تهیه سالاد لبو؛ یک سالاد مجلسی مخصوص شب یلدا

سالاد لبو یکی ازا نواع سالادهای سرد است که سرشار از مواد مغذی است و برای پذیرایی در شب یلدا بسیار مناسب است.

4 دی 1401

طرز تهیه کوفته قلقلی با مرغ

خبرنگارانـ مرغ در سفره ما و بعلاوه در برنامه غذایی خانواده ایرانی یکی از پروتئین های بسیار پر مصرف است که معمولا بیشتر از گوشت قرمز از آن استفاده می گردد. مرغ در انواع خورش ها، پلوها، سالادها، فست فود ها و خوراک ها استفاده می گردد؛ ولی استفاده از آن برای...

10 آذر 1401

طرز تهیه نان و پنیر و گوجه ؛ یک میان وعده خلاقانه و خوشمزه

برای این که بتوانیم یک نون پنیر گوجه ساده را به روشی متفاوت تهیه کنیم یا مثلا با مواد غذایی مختلفی چند مدل املت درست کنیم، یا روش های پخت و سرو کردن و مزه دار کردن غذاها را تغییر بدهیم، نیازی به مطالعه کتاب های آشپزی یا شرکت کردن در کلاس های آشپزی ندارید....

15 شهریور 1401

طرز تهیه ترشِ تره لعابدار و لذیذ

ترشِ تره از خورش های خوشمزه خطه گیلان است. همان جایی که به غذاهای لذیذش در کنار طبیعت سرسبزش مشهور است.

7 شهریور 1401

سفید کردن پوست با یک تخم مرغ

قطعا برای همه افراد شادابی و زیبایی پوستشان اهمیت بسیاری دارد و دوست دارند وقتی جلوی آینه می فرایند از تماشای خودشان لذت ببرند. سفیده تخم مرغ یکی از آن موادی است که به ما در زیباترشدن پوست مان یاری می نماید.

24 مرداد 1401

طرز تهیه مخلوط اسنک های کاراملی

در این دستور باید انواع اسنک های موردعلاقه خود را با یکدیگر مخلوط کنید.

19 مرداد 1401

ساندویچ مرغ با سس پستو

این ساندویچ ها بسیار ساده تهیه می شوند. مواد میانی آنها نیز همه جا پیدا می گردد. سس پستوی داخل دستور را می توانید از همه سوپرمارکت ها تهیه یا خودتان در خانه درست کنید. پس در ادامه روش درست کردن ساندویچ مرغ با سس پستو را با هم بخوانیم.

19 مرداد 1401

طرز تهیه اکبر جوجه در منزل با روشی متفاوت و آسان

خبرنگارانـ مرغ در سفره ما و بعلاوه در برنامه غذایی خانواده ایرانی یکی از پروتئین های بسیار پر مصرف است که معمولا بیشتر از گوشت قرمز از آن استفاده می گردد. مرغ در انواع خورش ها، پلوها، سالادها، فست فود ها و خوراک ها استفاده می گردد؛ ولی استفاده از آن برای...

9 مرداد 1401

ساده ترین روش تهیه گوجه خشک در خانه

چه اهل غذاهای ایتالیایی باشید و چه عاشق غذاهای سنتی مثل املت، آبگوشت و ته چین، گوجه فرنگی خشک شده می تواند خوشمزگی غذاهای شما را دو چندان کند.

4 مرداد 1401

دستور پخت حرفه ای کباب تابه ای دو رنگ

اگر هوس کباب نموده اید و زمان تهیه کردن آن را از بیرون ندارید، با داشتن مواد لازم می توانید همین الان کباب تابه ای را از روی این مطلب درست کنید.

29 تیر 1401

دستور تهیه خمیر پیتزا

چقدر هیجان زده هستیم که امروز طرز تهیه خمیر پیتزا را با شما به اشتراک می گذاریم. اول از همه باید بدانید که درست کردن خمیر پیتزا خیلی هم سخت نیست و می توانید در عرض چند دقیقه خمیر پیتزای فوق العاده ساده خود را در خانه درست کنید. بعد از آماده کردن خمیر، حالا...

7 تیر 1401

طرز تهیه پیتزا سبزیجات

پیتزا یکی از پرطرفدارترین غذاهای دنیا است. پیتزا سبزیجات یکی از پرطرفدارترین انواع پیتزا است. پیتزا امروزه تبدیل به یکی از غذاهای بین المللی شده است. هر چند اصالت پیتزا به کشور ایتالیا بر می شود. با این حال در طول زمان دستور پخت پیتزا بارها تغییر نموده...

25 خرداد 1401

طرز تهیه کشک بادمجان مجلسی؛ پیش غذای محبوب ایرانی

با طرز تهیه کشک بادمجان، یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین پیش غذاهای ایرانی آشنا شوید و با طبخ آن در منزل، عزیزانتان را شاد کنید.

28 فروردین 1401

بل بل جیکه نان محلی خوشمزه و مغذی گناوه ای ها

جیکه گیاهی بدون ساقه و بوی خاصی دارد که در فصل زمستان، به صورت خودرو و شامل چند برگ باریک و بلند از خاک سر می زند و رشد می کند.

28 دی 1400

طرز تهیه کدو حلوایی؛ قابل استفاده در غذا و شیرینی

پاییز فصل کدو حلوایی است و با یاد گرفتن چگونگی پخت آن می توانید به مدت طولانی کدو حلوایی را نگه داری کنید و در پختن شیرینی، دسر و غذاهای مختلف از آن بهره ببرید. کدو حلوایی طعم شیرین و مخصوص به خود دارد به همین علت می تواند به دست پخت شما طعمی متفاوت بدهد...

18 دی 1400

دسر موس انار + فیلم

خبرنگاران : شما می توانید با انار یک دسر خوشمزه به نام موس انار تهیه کنید.

15 دی 1400

فوت و فن های تهیه تاس کباب؛ راحت، مقوی و مجذوب کننده

از غذاهای تکراری دل بکنید و به سراغ طبخ غذاهای تازه بروید. تاس کباب هم یکی از این غذاهاس که می تواند در برنامه غذایی تان جای بگیرد و سلامت شما را تامین کند.

5 آذر 1400

طرز تهیه خوراک گوجه و بادمجان به 2 روش عالی

خوراک گوجه بادمجان را با داشتن کمی گوجه و بادمجان به راحتی می توانید تهیه کنید و به عنوان یک پیش غذا یا حتی یک وعده غذای اصلی آن را سرو نمایید.

17 تیر 1400

طرز تهیه سمبوسه جنوبی

سمبوسه جنوبی معروف ترین نوع سمبوسه در ایران است. برای تهیه سمبوسه جنوبی اصل، از سیب زمینی آب پز له شده، جعفری و نان لواش استفاده میشود.

8 تیر 1400
تعداد: (30)